luni, 3 decembrie 2012

Tort Pampers

Ce cadou am mesterit pentru Razvan Teodor la prima aniversare???

Tort Pampers + Minge Magica Vtech


Am rulat scutecele si le-am prins cu elastic. Am facut cele trei blaturi (36+19+7) de scutece pe care le-am prins la mijloc cu elastic.
Pentru a fixa cele trei straturi am folosit role de carton de la servetelele de bucatarie (le-am innadit pentru a ajunge la inaltimea celor trei straturi).


Din cutia Pampers am taiat suportul pentru tort si ulterior l-am gaurit in mijloc. Am legat mingea (dedesubt are un locas de prindere) cu o banda (cea albastra) pe care am trecut-o prin milocul tortului, astfel fixand blaturile pe suportul din carton.


Am taiat banda tricolora pe masura fiecarui strat si am fixat-o cu bolduri.


Acesta este tortul surpriza.



LA MULTI ANI, Razvan Teodor!!!
"Pofta mare" la pampersi!!!

2 comentarii:

  1. Foarte misto, Moni!

    pup!

    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o idee extraordinara. Nu are nici un rost tortul dar asta-i si ideea. Nici copilul nu are vreun rost deocamdata, mintea lui fiind apropiata de cea a unei prepelite conf. Academician Prof. Bihorea. Prin urmare este importanta stimularea simturilor vizuale dar si auditive. De-asta as fi recomandat montarea unei veverite electronice in interiorul tortului, iar tortul sa fie facut din hartie igienica pentru o mult mai buna rezonanta. De recomandat hartia igienica fabricata la Vrancart Adjud pentru asemanarea consistentei si texturii sale cu scoarta de copac. La cat mai multe astfel de idei! Este important sa ne tinem copiii ocupati cu tot felul de lucruri atractive!

    RăspundețiȘtergere