sâmbătă, 10 martie 2012

Mucenici fierti - mucenici cu dragoste


Pentru ca pe 9 martie a fost sarbatoarea celor 40 de mucenici, am pregatit si eu mucenici cu dragoste!

Ingrediente:
  • 3 litri apa
  • 400 grame mucenici 
  • 1 cana zahar
  • 1 plic de zahar vanilat
  • 1 praf de sare
  • coaja de lamaie (mie nu imi place, dar am adaugat pentru ca ii place lui Cozmin)
  • multe nuci (astea imi plac mie)
  • scortisoara cu dragoste
Se pun cei 3 litri de apa la fiert cu un praf de sare, zaharul si zaharul vanilat.
Cand apa incepe sa fiarba se adauga mucenicii si coaja de lamaie. Pe plic scria ca fierb in 10 minute, dar cred ca i-am lasat 30 de minute. Gustam ca sa vedem daca sunt fierti. Amestecam din cand in cand ca sa nu se lipeasca.



Acum sunt gata pentru a fi serviti, fierbinti si cu multa dragoste, bineinteles!


 Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu